
Data utworzenia 2016-11-20
Data ostatniej modyfikacji 2019-01-18
§ 1. Warunki ogólne
- Sklep internetowy Crazybiker, działający pod adresem crazybiker.pl (dalej zwany Sklepem) jest prowadzony przez firmę Omega Norbert Słupski z siedzibą w Warszawie, przy ul. Szaserów 115/35, NIP: 113-042-81-39, Regon: 015539316.
- Pod pojęciem towaru rozumie się przedmioty dostępne w Sklepie, prezentowane na stronie internetowej crazybiker.pl.
- Treści prezentowane w Sklepie stanowią zaproszenie do składania ofert przez Kupującego.
- Do korzystania ze Sklepu niezbędne są: komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu: Firefox, Chrome, Internet Explorer lub Opera, lub urządzenie mobilne (smartphone/tablet) z tak zwaną mobolną wersją przeglądarki internetowej, tożsamej z przeglądarkami stosowanymi w przypadku komputerów, a także aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
§ 2. Zasady składania zamówień
- Kupujący może składać zamówienia 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
- Kupujący wybiera towar i składa zamówienie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej crazybiker.pl. Po przesłaniu zamówienia Kupujący otrzymuje e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Sklep.
- Jeżeli towar nie jest dostępny, Sklep poinformuje o tym Kupującego. Sklep ma w takim przypadku prawo do odstąpienia od umowy, a jeżeli Kupujący zapłacił za towar, Sklep dokona zwrotu pieniędzy w terminie 7 dni, na konto wskazane przez Kupującego.
§ 3. Cena towaru
- Cena podana przy towarze jest wyrażona w polskich złotych oraz zawiera stosowny podatek VAT.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
- Cena nie obejmuje opłat za dostawę.
- Informacje dotyczące dostępnych rodzajów dostawy oraz kosztów wysyłki można znaleźć na stronie „Czas koszty i metody dostawy”.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oraz zmiany kosztów dostawy. Zmiana cen nie wpływa na wartość zamówienia złożonego przed wprowadzeniem zmiany.
§ 4. Formy płatności
- Sklep oferuje następujące formy płatności:
a. przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy,
b. za pośrednictwem usługi Płatności Shoper. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
c. za pośrednictwem międzynarodowej platformy PayPal. - Szczegółowe informacje o metodach płatności dostępne są na stronie „Formy płatności”.
§ 5. Realizacja zamówienia
- Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność określonego w zamówieniu towaru oraz potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Sklep wysłane w formie wiadomości e-mail.
- Sklep realizuje wysyłkę zamówionych towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej, jej kooperantów oraz firmy InPost.
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje:
a. w przypadku płatności przelewem - z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sklepu,
b. w przypadku płatności realizowanej za pośrednictwem usługi Płatności Shoper oraz PayPal - z chwilą otrzymania potwierdzenia od operatora usługi. - Wysyłka zamówienia następuje w terminie określonym przy każdym towarze. Termin ten obejmuje czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do zlecenia przez Sklep wysyłki towaru.
- Zamówienie jest wysyłane w terminie określonym podczas składania zamówienia na określony towar.
- Towary o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie najdłuższego z podanych czasów.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany czasu realizacji zamówień na określone towary. W takim przypadku Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta drogą elektroniczną.
- Treść zamówienia może zostać zmieniona do momentu przekazania zamówienia do realizacji. W takim przypadku, prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@crazybiker.pl.
- W przypadku wyboru płatności przelewem i nieopłacenia przesyłki w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia, Sklepowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. W takim przypadku zamówienie zostaje anulowane.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Kupującego.
- Sklep wystawia na każdy zakupiony towar paragon, który jest dołączany do przesyłki z towarem lub wysyłany drogą elektroniczną na adres email Klienta podany w trakcie składania zamówienia.
- Szczegóły techniczne, dotyczące realizacji zamówień dostępne są na stronach "Czas realizacji zamówienia" oraz "Czas i koszty dostawy".
§ 6. Prawo odstąpienia od umowy/Reklamacje
- Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru bez podania przyczyny. Zwrot towaru jest możliwy pod warunkiem, że towar jest niezniszczony, nie był używany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Uprawnienie powyższe przysługuje Kupującemu będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego.
- Sklep jest obowiązany do dostarczenia towarów wolnych od wad fizycznych. W przypadku niezgodności towaru z umową (posiadającego wady fizyczne), Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji towaru w ciągu 2 lat od daty wydania towaru bezpośrednio Kupującemu lub wybranemu przez niego przewoźnikowi.
- Chęć dokonania zwrotu z tytułu odstąpienia od umowy lub złożenia reklamacji Kupujący zobowiązany jest zgłosić Sklepowi na stosownym formularzu.
- Zwracany lub reklamowany towar należy przesyłać na adres:
Omega Norbert Słupski, ul. Szaserów 115/35, 04-349 Warszawa
z dopiskiem „Zwrot” lub „Reklamacja”. - Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
- Kupujący odstępujący od umowy zakupu w wyniku Zwrotu lub Reklamacji zobowiązany jest do zachowania paragonu, stanowiącego dowód zakupu.
- Do przesyłki z reklamowanym towarem należy dołączyć pismo wskazujące przyczynę reklamacji oraz żądanie wymiany na towar wolny od wad lub odstąpienia od umowy.
- W razie odstąpienia przez Kupującego od umowy, Sklep dokona zwrotu płatności na konto wskazane przez Kupującego.
- W przypadku odstąpienia od umowy, płatność zostanie zwrócona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep zwrotu, wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku zwrotów, jak i reklamacji Sklep gwarantuje zwrot ceny towaru, oraz kosztów pierwotnej dostawy.
- Koszt odesłania towaru z tytułu odstąpienia od umowy ponosi Kupujący.
- W przypadku uznania reklamacji, Sklep w zależności od żądania Kupującego wymieni towar na nowy i prześle go na koszt własny do Klienta lub zwróci należność za towar podlegający reklamacji. W przypadku uznania reklamacji, Sklep zwróci również poniesione przez Kupującego koszty odesłania reklamowanego towaru.
- Sklep rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 7. Ochrona danych osobowych
- Dokonując zakupu w Sklepie, Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, brak zgody uniemożliwia realizację zamówienia przez Sklep.
- Administratorem danych osobowych jest firma Omega Norbert Słupski.
- Dane osobowe podlegają ochronie stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
- W celu realizacji zamówienia, w Sklepie przetwarzane są następujące dane Kupującego:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- adres zamieszkania,
- adres dostawy (jeśli inny niż adres zamieszkania),
- adres IP komputera z którego składane jest zamówienie,
- numer konta bankowego
- Zgodnie z dyrektywą RODO, Kupujący zachowuje prawo dostępu do:
- dostępu do Twoich danych (informacji o przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych),
- sprostowania (poprawienia) danych,
- usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie
- ograniczenia przetwarzania danych (wstrzymania operacji na danych lub nieusuwania danych)
- przeniesienia danych do innego administratora.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Sklep dokłada należytej staranności, aby treść prezentowanych towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie crazybiker.pl.
- W przypadku zamówień zawartych na podstawie wcześniejszych wersji Regulaminu, wiążące są zapisy obowiązujące w dniu złożenia zamówienia.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat:
Omega Norbert Słupski
ul. Szaserów 115/35, 04-349 Warszawa
crazybiker.pl
sklep@crazybiker.pl
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.